Την κυριαρχία της στις πωλήσεις των τάμπλετ κινδυνεύει να χάσει η Apple, καθώς οι πωλήσεις των iPad μειώθηκαν κάτω από το ένα τρίτο όλων των συσκευών αυτού του είδους το πρώτο τρίμηνο του 2014, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC. Ενα χρόνο νωρίτερα, τα iPad της Apple αποτελούσαν το 40% των πωλήσεων όλων των τάμπλετ που πούλησε η Apple. Φέτος, το μερίδιο των iPad στην εν λόγω αγορά μειώθηκε κατά 19,1%. Η Samsung καλύπτει όλο και περισσότερο την απόσταση με την Apple, αυξάνοντας το μερίδιο της στην αγορά των τάμπλετ κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες, στο 22,3%. Οπως προκύπτει από την έρευνα, δεν σημειώθηκαν μεταβολές στις πωλήσεις των υπόλοιπων εταιρειών, κάτι που σημαίνει ότι οι δύο βασικοί παίκτες της αγοράς παραμένουν η Apple και η Samsung, με τη δεύτερη να κερδίζει τους πελάτες της πρώτης. Oπως αναφέρει το Business Insider, η μείωση των πωλήσεων των iPad δεν αποτελεί έκπληξη. Οταν ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε τα κέρδη α' τριμήνου, οι πωλήσεις των iPad ήταν χαμηλότερες των εκτιμήσεων, στα 16,4 εκατομμύρια συσκευές, σημειώνοντας πτώση 16,1%. Παρ' όλα αυτά, το iPad της Apple παραμένει ο "βασιλιάς" στις πωλήσεις, με ανάλογες τιμές (έως και 929 δολάρια στοιχίζει ένα iPad της σειράς iPad Air). Ωστόσο, φαίνεται ότι οι εν δυνάμει αγοραστές του είδους, φαίνεται ότι έχουν αρχίσει και εξετάζουν τόσο την ποιότητα όσο και την τιμή, ένας συνδυασμός που δεν φαίνεται να ευνοεί το "γίγαντα" της τεχνολογίας.
Πηγή: action24.gr
0 σχόλια: